Szanowni Państwo,
zgodnie z danymi systemów w Q4 2017 policjanci oraz pracownicy nie odwołali 20% wizyt zaplanowanych w sieci placówek PZU Zdrowie SA.
Każda nieodwołana wizyta powoduje wydłużenie czasu oczekiwania na konsultację, co oznacza że lekarz czekał w gabinecie, w gotowości do pracy, a termin był zablokowany.
Zwracam się do Państwa z prośbą o poinformowanie pracowników o konieczności odwoływania wizyt, na których nie będą mogli się pojawić.
Wizytę można odwołać:
SMS-em – odpowiadając na wiadomość z PZU Zdrowie z potwierdzeniem terminu umówionej wizyty
telefonicznie – dzwoniąc na Infolinię Opieki Medycznej pod numer 801 405 905.
Takie działanie jest dla nas dużym wsparciem w tym aby świadczyć usługi zgodnie z oczekiwaniami naszych Pacjentów, wśród których dostępność do usług odgrywa kluczowa rolę.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc i zrozumienie.